Cinta Kasih

Wednesday, February 9, 2011

.(◡‿◡✿) ..:: My Dear Diary ::. (◡‿◡✿)



                         
                           (◡‿◡✿) ..:: My Dear Diary ::.  (◡‿◡✿)
                                    Something good happened Today
                                     You’re my secret hiding place.
                                  Where my Private thoughts are safe

                   “  Ini Sebuah Pengalaman Aku”
                       “Ini Sebuah Perjalanan Hidup Aku”
                       “Ini Sebuah Kesah, Drama, sinetron Tentang Hidup Aku”

~Bagi Aku sudah tidak ada perbalahan lagi antara hidup aku, masa, hati dan perasaan aku terhadap suka duka sebagai bumbu kehidupan ini, kerana ia sudah menjadi satu resipi serta rencah hidup aku yang tidak perlu aku ungkai dengan air mata..~

                 ✿◡‿◡✿

** Hidup kita di dunia ini hanyalah sementara. Sayangilah sesuatu dengan sekadarnya. Jangan menyanginya lebih dari diri sendiri kerna tiada yang kekal. Tapi sayangilah diri sendiri kerana ianya satu ciptaan Allah yang cukup sempurna untuk diri kita. Subhannallah, maka Cintailah Pencipta Kita kerana kecintaanNya pd Kita tidak bertempat, berwaktu dan tidak ada Syarat serta Kepentingan..**

                                              ~**~SenYuMlaH SeIdaH  SuRia
                                               WaLau Pun DiRiMu DiSeLuBunGi        
                                                           KeSeDiHaN~**~




 :: C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...::

No comments:

Post a Comment