Cinta Kasih

Friday, November 6, 2015

MaTa INI



 Di mana harus aku mulai..huhuhu..

Bismillah....

 akulah meow itu...

Meow


Mulai hari ini, tika saat ini.. bukan alasan yg akan ku timbuni, bukan rengekan yg akan ku bajai, bukan keluhan yg akan ku beri… tetapi aku bertekad Ya Allah, akan ku didik jiwaku, akan ku tarbiah hatiku, moge setiap ape yg Kau curahkan kepadaku, akan ku balasinye dengan senyuman, akan kusiraminye sebagai penambah Iman, akan ku hadapinye dengan penuh pengharapan dan ketawadukan.. terima kasih Ya Allah atas HidayahMu ini, terima kasih Ya Allah, terima kasih …


Tiada tempat lain untuk aku mengadu segala-galanya, selain kepadaMu … tiada cinta yg aku salurkan setinggi cintaku kepadaMu … sesungguhnye hidup dan matiku hanyelah untukMu, Cukuplah Kau pendampingku dalam hidupku, Ya Allah..

Setiap yang datang padaku atau apa saja takdir tuk aku..Aku akan bersyukur.. ( Rasa libang libu mahu memulakan entry, telah lama aku tidak mencoret atau menconteng sesuatu di laman usang blog ku).

Aku masih terkapai kapai dan blurr huhuhu..


C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...

No comments:

Post a Comment