Cinta Kasih

Thursday, April 26, 2012

KiTa..





No matter what they said...No matter what they thought..we will always be TOGETHER..

              ~Kita sentiasa bersama dalam ketiadaan sesiapa hatta jasad sudah terpisah..~






:..Sejak Kau Tinggalkan Aku. Aku tidak Pernah Merasa Hidup.. :



: Kita BERKENALAN secara tak sengaja, adalah PERANCANGAN ALLAH.

: Kita BERKAWAN begitu lama bertahan pun, ALLAH yang RANCANG.

: Kita dikurniakan RASA SUKA antara satu sama lain juga, ALLAH yang BERI.

: Kita masih BERSAMA walau banyak dugaan menimpa, ALLAH yang ATURKAN.

: Kita dikurniakan KESEDARAN dan KEINSAFAN juga kerana, ALLAH SAYANG PADA KITA.

: Kita BERJAUHAN untuk mencapai REDHA-NYA juga, DIA yang RANCANG.

: Kita BERDOA untuk KEBAHAGIAAN masing2 juga, ALLAH yang DETIKKAN dalam hati kita.

: Kita Hampir untuk Disatukan menjadi pasangan Suami Isteri pun Saat yang Paling Membahgiakanku

: Namun Allah Uji Kita Berpisah Dengan Kematian jua adalah Allah Takdirkan..
Rasa hancur dan Separuh Jiwaku Kau Bawa Pergi...


~Dan akhirnya sendirilah aku dalam dunia kenangan bersama manisnya saat-saat bersamamu..Aku tidak pernah meninggalkan satu apapun laluan, akiviti serta tidak pernah padamkan jejak tapak kita berdua...






                                  ~Setiap saat aku ke sini hanya untuk diriku seorang diri..


C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...

No comments:

Post a Comment