Cinta Kasih

Monday, September 10, 2012

~"PoYos Kah Aku??"~



Selamat Membaca,,,,,

“PoYo Kah Aku?? :p”

Semakin kuusir semakin ia hadir,
Semakin kulupakan, semakin ia membelenggu fikiran,
Kusedar kini,.ececececehhh..



tak de kemengena dgn yg hidup atau mati, huhu..sebab dah rasa sasau..tapi bacalah..nanti u all akan faham..


So... Tak di nafikan, blog usang aq ni asyik tak berupdate je..Balik-balik dah terlentang kepenatan memanjang.. Nak kata dah menopause ade je lagi datang bulan singah kat peot aq yang bulat tiap-tiap bulan nie..

Serious tak tipuu, makin lama makin malas nak update. Idea tu ada. Tapi entah kenapa idea tu tak boleh nak di-transform-kan kepada penulisan yang baik. Apasal eh? Aq pun taj tau ma.. Kalau aq tahu dah lama tak tanya korang..*ngeh ayat PoYo Giler..*
Kat chart inbox aq pun tak yah cakapla..Dah berbulan-bulan aq tak buka, apatah lagi nk baca..hadoiyaiii..So sorry la sesangat..

Ermmm ada satu hal, pada orang dn orangan serta pembeloger yang sangat serious bab bahasa dan eja ni..aq maaflah, time aq angau dan sasau nie jangan ambik port, u all yang serious sangat tu sila la, aq pun tak mau ambik tau, hak masing-masing, satg aq ada masa nak serious AWASS looo..

**tukar mood taiping lak..jenggg..


Blogwalking - Emmphhh ni pun dah berzaaaaamaaaannnn saya tak buat. Aktiviti yang dulunya selalu sangat buat, every single day, sekarang ni benda tu lah yang paling saya malas nak buat. Oh mengapa? Oh oh ohhh. Mengaaaapaaa. Blogging is my passion, tapi asal saya dah tak macam dulu-dulu? *nangis hentak-hentak kaki*


MONOLOG UNTUK ‘AKU’...
I need to do something about this. I need to do a comeback *Allah, poyo lagi ayatnya* - Bajet ada la orang everyday check blog kau tengok ada update ke tak hah cikunnnnnn? Oh pleaseeeee. Blog setakat usang macam ni, banner tak pernah tukar-tukar dari dulu sampai skang macammmm tuuu je la jugaknya. Kau jangan harap ada orang yang setia check blog kau setiap hari. Wake up ARORA! Wake upppppp!..
Insyaallah, tengok la macam mana. Kalau saya rajin, Insyaallah everyday saya akan update blog busuk saya ni untuk awak-awak semua :'> And kepada followers2 saya yang ciput je angkanya tu, terima kasihhhh la ye sebab setia menunggu update dari saya. Sangat terharu kadang-kadang tu ada orang add kat fesbuk/twitter pastu first thing depa cakap is how they love my blog and hampir semua entri saya ada kena mengena dengan hidup mereka. Awww terharuuu *lap hingus*
Oh oh lagi satuuu, sorry la ye blog saya ni tak banyak gambar saya. I mean, saya tengok kebanyakan blogger-blogger lain almost setiap entri depa mesti ada dua tiga or paling koman pun mesti satu pic diorang yang depa letak. And saya pulak, Allah -.- Paling pemalas nak letak gambar sendiri. Selalu letak gambar gerak-gerak tu je. Hekhekhek.
Walaupun ada 100-200 followers je, saya tetap jugak bersyukur. Sebab untuk saya, saya blogging bukan sebab nak impress orang/bagi fans banyak. Tapi saya blogging sebab nak express. And Alhamdulillah, apa yang saya tulis kebanyakannya ada kena mengena dengan hidup korang semuaa, teheeeeee give me fiveee! *sep atas sep bawah sep depan sep belakang!* (yg lama dh kena block ahakk> panazzz )..
Saya nak jalan-jalan jap..kuar cari angin, cari batu atau cari kayu api..hek3.. bukan nk bako, tapi umpan idea..:p






C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...

No comments:

Post a Comment