Tuesday, March 11, 2014

~Kurma Oh Kurma~





Assalamualaikum.. aiii, terkezut kewww tetiba jew ada ngrama2 tu fly.. Kat sini susah nak terserempak dengan  mahluk ni macam kita kat Msia..entah dari mana pagi ini ada  seekor RAMA2 time aq cuci mata di PaSar KuRma..ermm pak arab tu tenung aq semacam je, lepas tu dia kata  Masha Allah, ahlan ya           SiTi RaHmaH..' eheee lain lak nama aq, tapi kat Mekah  tu SITI RAHMAH adalah panggilan bagi wanita2, mcm gelaran lerrrrrr...yg best tu iu doa di rahmati atau wanita yg membawa kerahmatan..AMINNNNNNN...      
                                                                               
Sorry tak sempat lak tangkap gambar rama2 tu,sebab terkezut dan terpana..anehhh, lepas tu hilang entah mane, fikir kena tangkap dek pak arab.. Takkanlah erkkk..

Mestilah ghrama2 suka bau manisan kurma tu, tapi kelazimannya sini TERSANGATLAH jaranng ada mahluk tu..Apa2 jelah...PUSING2...                                                       

                                                           Kurma  Oh Kurma                                                                                                                                             



Errkkk.. PEACE.. hehehe..Jomm masukk..




Errmmm, geramm tapi ini di pasar Kurma..belek2 jee. ^______^  Aq suka dengan haruman Kurma yang wangiannya hanya ada di PaSar Kurma..Mesti u alls boleh bayangkan, kalau kita pi mana2 pasar borong, apa  yang anda dapat bau, nampak dan rasakan?? Kalau di Pasar Kurma semuaaaaaaa buah KURMA,  'LAUTAN KURMA..'

Ini Pasar Kurma...nyum2..



Tak pernah jemu berkunjung ke PaSar dan Ladang Kurma..he he sebab kat Msia mana ada Ladang dan PaSar Kurma Yang Sebegini AWESOME...

                     
JALAN2 AMBIL BAU KURMA..FULAMAKKKKK...MaCam2 jenis.. macam2 nama.. kalau   aq  tulis alamat  FENIN LALAT    KORANG. Tapi  memang nak tulis, nak tau jenis2 buah2an syurga dan makanan  SUNNAH YANG  "MARVELOUS!!!!'                                     



Eheee rasa nak berenang di LAUTAN KURMA ..errmm,     oh camera HP..x santekkk, apapunggg    aq  hppy..



Jalan cuci mata... ( psttt!! tengok barang2 la.. ) fikir lainlah tuuu :p





C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...




2 comments:

  1. ho ho ho . nice deejay Arora..,bila baca dan tengok gambaq2 ni, rindu sgt hati nak pi sana.. Terutama ke Masjidil haram.. doakan kami di Malaysia spya hajat utk ke rumah Allah terlaksana na..

    ReplyDelete
    Replies
    1. he he tulah pasal Shaz, Yan memang mabukz kurma, tapi yan paling suka mkan kurma mengkal tu ..sedap wlupun sedikit kelat terasa aroma kurma tu..ermmm yumi2..

      Delete