Cinta Kasih

Sunday, June 3, 2012

Setangi Kasih Maafkan Aku Teman



                Setangi Kasih Maafkan Aku Teman


Di bawah cahaya petunjukNya, aku temui ketenangan...


Allah…
Pimpinlah diriku,
tuk bangkit semula,
meneruskan langkah,
perjuangan ini,
cekalkan hati dan semangatku,
kurniakan ketabahan,
agar mimpi jadi nyata,
padaMu ku meminta.



rasanya ini lirik nasyid yang aq terdengar entah  berantah di corong mana, main hentam je copu dlm otak dn paste kat sini..sejuk dingin dn bersawang suda laman sayangku ni..


(((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Aku mahu nukilkan tentang resah emndesah dilubuk hati di kala senja memanggil..
Senja itu perlahan hadir dan bersanding denganku
Menguai, membaur begitu akrab dikeheningan senja itu
Menyatu dalam bayang
Seolah menelan semua angan yang aku rangkai berkali-kali
Senja itu indah
Namun ada kalanya ia menyeret kita dalam lamunan
Lamunan buaian untuk merajuk kita dalam masa itu
Sudah aku pertimbangkan sekarang
Cukup memandang saja
Menikmatinya
Namun tidak untuk meresapinya

Aduiyaiii... cite pasal petang lagii.. jommm pekena secawan kopi sebuku roti... :p..

* bernti jap penat otak..jump lgiiii...



C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...

No comments:

Post a Comment