Cinta Kasih

Friday, May 13, 2011

~TenTanG cInTa InI~


Aku Tidak mampu sebenarnya menyimpan setiap puing2 kenangan..lantas aku biarkan saja ia menyapaku tanpa jemu..


~Entah bila semua ini akn berakhir..Pening kepala ku mnjadi2 melihat butiran ubat yg bagai butir permata tapi pahit..Berbagai warna tapi x menarik..hu..hu..

**Aku biar saja kenangan melayanku agar aku dapat lupakan bau busuk ubat ni.telan..gluppp..ahakkk..weikhhhh!!,

( rasa nak menulis pulak.)..





Bersamamu
Kulewati
Lebih dari seribu malam 

Bersamamu
Yang ku mau
Namun kenyataannya tak sejalan
Tuhan bila masih ku diberi kesempatan
Izinkan aku untuk mencintanya
Namun bila waktuku telah habis dengannya
Biar cinta hidup sekali ini saja

Tak sanggup bila harus jujur
Hidup tanpa hembusan nafasnya
Tuhan bila waktu dapat kuputar kembali
Sekali lagi untuk mencintanya
Namun bila waktu ku telah habis dengannya



Biarkan cinta ini
Hidup untuk sekali ini saja

Telah ku lewati tanah basah ini..utk kesekian kalinya...


C.I.N.T.A ADALAH ANUGRAH, PELIHARALAH IA SEMENTARA KITA MASIH MERASAI KEUJUDANNYA...

No comments:

Post a Comment